در راستای آسایش مشتریان عزیز شرایط مرجوعی و تعویض کالا طبق قوانین شرکت های گارانتی تعیین شده تا در صورت بروز مشکل پس از خرید به راحتی از این شرایط استفاده کنید.
توجه: حتماً در لحظه دریافت کالا از تحویل دهنده ظاهر کالا را بررسی کنید زیرا دریافت کالا به معنای تایید سلامت ظاهری آن است و پس از آن اعلام ایراد ظاهری به هیچ وجه پذیرفته نمی شود و کالا شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نمی شود.
شرایط مهلت تست محصول:
این سرویس شامل عیوب خارجی، شکستگی، خط و خش و مسائل فنی ناشی از استفاده یا نصب نادرست کاربر نمی شود. برای استفاده از دوره تست، کالای شما باید دارای گارانتی اصلی باشد و گارانتی های شرکتی شامل دوره تست نمی شود، در هنگام خرید حتما به این نکات توجه کنید.
• در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد می توانید با هماهنگی واحد گارانتی ظرف چند روز کاری محصول خود را به فروشگاه برگردانید.
• کالای شما ابتدا توسط کارشناسان فنی شرکت بررسی می شود و در صورت تایید نقص فنی ذکر شده توسط شما، کالای خریداری شده جهت دریافت خدمات به شرکت گارانتی کننده ارسال می شود.
• تصمیم گیرنده نهایی در خصوص وضعیت کالا (تعمیر یا تعویض) شرکت گارانتی کننده است.
• در صورت تایید نشدن نقص فنی، محصول برای خریدار ارسال می شود.
• برای تعویض یا مرجوعی کالای خریداری شده باید پس از ارسال به کیهان پلمپ و توسط کارشناسان فنی تایید شود.
• در صورتی که در هیچ یک از مراحل فوق کالایی برای تعویض موجود نباشد، طبق قوانین گارانتی مبلغ به حساب شخصی مشتری واریز می شود و یا کالا با کالای دیگری به انتخاب مشتری جایگزین می شود و تفاوت قیمت خواهد بود. محاسبه شود.
هزینه های حمل و نقل:
در صورت تایید کارشناسان مبنی بر پذیرش و تعویض کالا، هزینه های ارسال کالا به عهده فروشگاه و در صورت عدم تایید، هزینه ها به عهده مشتری می باشد. لطفا نحوه ارسال کالا به فروشگاه را با کارشناسان واحد گارانتی هماهنگ نمایید.
اگر محصول سفارش داده شده با محصولی که دریافت کرده اید متفاوت است:
• این مابه التفاوت باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت به شرکت اطلاع داده شود.
• در صورتی که این تفاوت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ عودت داده شود، در صورت باز شدن پلمپ و یا استفاده از کالا امکان رسیدگی به درخواست مشتری وجود ندارد.
• در صورتی که تفاوت کالا از روی جعبه تشخیص داده نشد، اما پس از بازکردن مهر و موم، متوجه تفاوت کالا شدید، باید کالا را بدون استفاده به فروشگاه شرکت کیهان تجارت ارسال نمایید، در صورت استفاده از کالا، درخواست قابل پردازش نخواهد بود.
• مسولین فنی در مدت 72 ساعت پس از دریافت کالا، اختلافات مطرح شده را بررسی و در صورت تایید کارشناس شرکت، کالا برای مشتری تعویض خواهد شد. در صورت عدم تایید کارشناسان، محصول برای مشتری پس فرستاده می شود.